Page 6 of 6 FirstFirst ... 456
Results 76 to 82 of 82

Thread: Monoleaf?

  1. #76
    vader
    Guest
    An 85 is a lot newer than what you were used to seeing back home isn't it. Get back on the boat, Fidel! HAHAHAHAHA.

  2. #77
    Banned lushdrunk's Avatar
    Join Date
    Apr 2002
    Location
    sweet home NC.
    Posts
    3,153
    Oh and nice fake address also rofl people like this is why I surport abortion, what A loser

  3. #78
    Registered User Workin_on_it's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Baltimore MD
    Posts
    628
    since he wants to be a smart ass ban his i.p. address and shut him the fuck up

    oh yea and i aint no ones bitch.....you fuckin whore

    the whole u got a 85 thing is dumb too i bet if you saw a hard ass 64 impala u wouldnt be like.." oh that dumb blahh blahh blah its too old" dont get me wrong a blazer isnt a impala but in someones eyes it might be
    Just when you thought i faded away, I came back harder then ever...

  4. #79
    Administrator Blazin Low's Avatar
    Join Date
    Oct 2001
    Location
    In Front of You
    Posts
    4,708
    damn i didnt even realize what was going here until now!

    9sixblazer sure is a miserable guy :D
    this is a test of the sig

  5. #80
    Your mom's box! slammins15's Avatar
    Join Date
    Nov 2001
    Location
    surrounded by stupidity
    Posts
    6,323
    This is the first time I saw this thread.definately a miserable idiot.
    I'm a black ninja motherfucker!



  6. #81
    . CBZED101's Avatar
    Join Date
    Aug 2002
    Location
    San Antonio, TX
    Posts
    4,211
    Originally posted by 9sixblazer
    DON'T WRRY FOOLS ALL U GOING TO END UP D/L A DIEASE N NOTT NOING IT. FUK BOYS UR COMP IS GOING TO FRY LIKE THE TOWERS.
    Oh so now your a 1337 h4x0r :rolleyes: :rofl:

    Oh, and its called a Virus...not a disease...ass hat

  7. #82
    Registered User s10Blaazzaa's Avatar
    Join Date
    May 2004
    Location
    mob town Alabama
    Posts
    386
    Originally posted by 9sixblazer
    THANKS FOR THE INVITATION BUT I CAN'T COME FUCK UR MOM, LOL YEAH IN ALABAMA U GOT MORE MONEY IN UR TRUCK THEN MY HOUSE LOL YOU FUCKS ARE STUPID... ARE U INCLUDDING THE FORREST N SWAMP NEAR THE BRIDGE U SLEEP UNDER.... REMMBER WHAT UR SAYING.... I DON'T THINK ANYHOUSE ANYWHERE IN ALABAMA IS AS BIG AS ANY HOUSE IN JUST SOUTH FLA. U CAN HAVE THE WORLD IN UR LIL 85 BUT ITS STILL AN 85.

    YAL KEEP TALKING ALL U WANT RELIVE UR STRESS TILL UR SHIT FRYIES.

    YALL ALL MY BITCHES
    aww too bad, i know how bad you wanted to fuck her..im sorry
    your a dumb ass man..for one, you must of never visited alabama, cos alabama isnt as redneck poor brokedown as you think...actually, florida is pretty much the same as alabama except for the beaches

    just cos the year of my truck and blazer are 85's dont mean shit, atleast i know my rides are alot smoother than your "i payed a shop to build my shit cos im too damn stupid" ride

    i honestly think your about 14-15...

    when you drew your fake ass blazer did you remember to color inside the lines?
    91 sonoma half bagged
    http://www.cardomain.com/ride/2610274

    http://www.myspace.com/mobtown

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •