Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17

Thread: autoloc/AIM

  1. #1
    Reflector Collector 502 BlazinLow's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    Louisville,KY. "Da-Ville"
    Posts
    798

    autoloc/AIM

    anyone ever use or know about there suicide door kits??
    just wondering...i know about the hinges phatfarmer used and i know suicidedoors has a kit also but there pricey!
    " i DONT gotta be dead to DONATE my ORGAN" :boink:

    "FAT girls are like mopeds...FUN to ride BUT not cool to let your friends see you on"....

    polishin aluminum is to much like masterbation....alotta strokes and ur hands start to get tired...lmao

  2. #2
    Boosted Member wheels's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Averill Park, NY
    Posts
    467
    autoloc = good

    AIM = horrible

    you get what you pay for

    *edit* whoops, thought it said shaved, not suicide *edit*
    Last edited by wheels; 12-06-2004 at 11:27 PM.
    '92 Typhoon #0004
    '91 Syclone #0610
    '91 Syclone #2368

  3. #3
    will work for food! phatfarmer2's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    North NJ
    Posts
    7,295
    jeep hinges= cheap and strong if you reinforce them well. not as clean as suicide doors kits but still do the job.


    Def go for suicidedoor hinges over aim, aim hinges wear out over time and sag, suicidedoors hinges are wel built and will never sag.
    Grounded 4 Life
    "continuing where the factory left off"

    Street Source page

    Projects i've done

    V8 Love
    Pneumatic Love

  4. #4
    Beer Pong Champs! FeTTo's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    North Jerzy
    Posts
    6,870
    Originally posted by wheels


    AIM = horrible



    exactly!

    94 4dr 2wd jimmy - GONE!!
    98 4dr 4x4 blazer- GONE
    06 colbalt ss 4dr - GONE
    2012 Ram Sport 1500 QC

    4 Door Love

  5. #5
    you broke my chair!! baggd's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    dirty jerzzzzzz
    Posts
    1,074
    autolok = quality parts @ quality prices

    aim = you gonna need a perscription for prozac
    www.subsonickustomz.com
    www.njtruckscene.com
    if you have a 1st gen 4 door blazer, 2wd for sale, click here:
    http://www.s10forum.com/classifieds/...?product=29789

  6. #6
    will work for food! phatfarmer2's Avatar
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    North NJ
    Posts
    7,295
    AIM= also liars and cheats, fuck alot of shit up...

    they suck, and btw the pic you see in the AIM ads for suicide door kits that is a kid i met, they took a pic of his truck and photochoped it purple when it was actually orange, he is now sueing them now becuase of that, ohh and the hinges he has on his s10 isnt even the AIM kit, they are actually from some John Deere machine.
    Grounded 4 Life
    "continuing where the factory left off"

    Street Source page

    Projects i've done

    V8 Love
    Pneumatic Love

  7. #7
    you broke my chair!! baggd's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    dirty jerzzzzzz
    Posts
    1,074
    yup. and dont buy ANYTHING from fbi either.
    www.subsonickustomz.com
    www.njtruckscene.com
    if you have a 1st gen 4 door blazer, 2wd for sale, click here:
    http://www.s10forum.com/classifieds/...?product=29789

  8. #8
    Beer Pong Champs! FeTTo's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    North Jerzy
    Posts
    6,870
    Originally posted by Baggd2DaXtreeme
    yup. and dont buy ANYTHING from fbi either.
    fbi isnt bad at all, if you deal with them right, you get great service

    94 4dr 2wd jimmy - GONE!!
    98 4dr 4x4 blazer- GONE
    06 colbalt ss 4dr - GONE
    2012 Ram Sport 1500 QC

    4 Door Love

  9. #9
    Registered User DaSock's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Hagersville,Ontario, Canada
    Posts
    179
    I sell the autolocs at my store for 350 cdn and people seem to love them.
    Club affiliation:
    Movin' Violations
    Costly Obsessions
    Live fast, Drive hard and leave 'em chokin' on the fumes.

  10. #10
    you broke my chair!! baggd's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    dirty jerzzzzzz
    Posts
    1,074
    Originally posted by FeTTo
    fbi isnt bad at all, if you deal with them right, you get great service
    i thought so too, untill they sent me a set of taillight fillers and caddy buckets that didnt fit. damn things needed so much work to put on, i coulda made my own at work.
    www.subsonickustomz.com
    www.njtruckscene.com
    if you have a 1st gen 4 door blazer, 2wd for sale, click here:
    http://www.s10forum.com/classifieds/...?product=29789

  11. #11
    Registered User
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Carlisle PA, or Charlotte NC
    Posts
    2,008
    Originally posted by FeTTo
    fbi isnt bad at all, if you deal with them right, you get great service
    here you two go again!!!!..hahahahah


    and imo i think aim is tottttalll junk

  12. #12
    streetissuecustoms.com low_blazer's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    Poulsbo, Washington
    Posts
    1,968
    If it were me, I'd go with these from Hagans..

    http://www.haganstreetrods.com/html/doorhnge.html

    Probably the nicest, reasonably priced kit on the market..
    Doug
    '85 Blazer...bagged, small-blocked, back-halfed and body dropped
    http://streetissuecustoms.com/salesban_3.jpg
    Street Issue Customs

    For all your custom fiberglass, interior or stereo needs... Epicenter Designs

    Originally posted by S/T Lover
    That post would have made more sense if you would have just pissed all over the screen and posted a screen shot of that.

  13. #13
    Beer Pong Champs! FeTTo's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    North Jerzy
    Posts
    6,870
    Originally posted by Baggd2DaXtreeme
    i thought so too, untill they sent me a set of taillight fillers and caddy buckets that didnt fit. damn things needed so much work to put on, i coulda made my own at work.
    ill give you that, my 2nd rollpan came from FBI and they sent me the wrong one, BUT they accidently sent me 2 more for free lol, god knows wtf ima do with em, but then since they sent me the wrong one originaly, they custom cut one to my measurements, and gave it to me for 70% off because of the hassle, so all in all i got 4 rollpans for $150 which lol in my oppinion isnt bad lol, got no use for 3 of em tho

    94 4dr 2wd jimmy - GONE!!
    98 4dr 4x4 blazer- GONE
    06 colbalt ss 4dr - GONE
    2012 Ram Sport 1500 QC

    4 Door Love

  14. #14
    Rollin' Holy Member jstblz's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Pittsburgh, PA
    Posts
    4,544
    All u guys got screwed by AIM?

    I have purchased my drop keys, new bumper, and other little thing and I've had no problems - they shipped it fast and I got what I ordered.

    Maybe I was lucky?:confused:
    Otter fan club CEO

    Originally posted by SpikesBlazin
    dont worry i like them black too. :omg:
    "A little knowledge of science makes man an atheist, but an in-depth study of science makes him a believer in GOD."
    Francis Bacon (1561-1626)

  15. #15
    Beer Pong Champs! FeTTo's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    North Jerzy
    Posts
    6,870
    ur prolly the only one, i wont ever deal with aim again

    94 4dr 2wd jimmy - GONE!!
    98 4dr 4x4 blazer- GONE
    06 colbalt ss 4dr - GONE
    2012 Ram Sport 1500 QC

    4 Door Love

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •